Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Kemer,Antalya - Κεμερ,Ατταλεια

Kemer

Πριν από 4 ημέρες επέστρεψα από την Τουρκιά και συγκεκριμένα από την περιοχή της Αττάλειας όπου παρέμεινα για 9 ημέρες. Αυτή ήταν η τρίτη φορά που ταξίδεψα στην Αττάλεια και αυτή την φορά επισκέφτηκα και το Κεμερ και την Alanya -Αλαγια. Ήμουν στην Αττάλεια το απόγευμα εκείνο που αναποδογύρισε το τουριστικό καραβάκι λόγο θαλασσοταραχής με αποτέλεσμα να χαθούν δυο ανθρώπινες ζωές. Ο καιρός άλλαξε απότομα αν και περιμέναμε ότι θα είχε καταιγίδα. Εγώ ήμουν σε κατάστημα υποδημάτων την ώρα εκείνη και περιμέναμε να σταματήσει η καταιγίδα για να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο.

Αφού έφτιαξε ο καιρός αρχίσαμε τις εκδρομές και μια από τις ημέρες πήγαμε και στο παραθαλάσσιο θέρετρο του Κέμερ όπου έχει μια φανταστική παραλία με βότσαλο, ζεστό νερό και μια φανταστική θέα αφού βρίσκετε στους πρόποδες του όρους Ταύρου.

Ξεκινήσαμε από το κέντρο της Αττάλειας με το τραμ-σταθμό Muratpasa για το Otogar –σταθμό λεωφορείον  όπου κάθε ώρα έχει λεωφορείο για το Κεμερ. Υπάρχουν δυο λεωφορεία την ημέρα όπου πάνε στην θάλασσα και τα υπόλοιπα περνούν μέσα από το Κεμερ. Από την πλατεία του Κεμερ για την παραλία η απόσταση είναι πολύ μικρή και δεν χρειάζεται να αγχωθείτε για αυτό το θέμα και να ξυπνήσετε νωρίς για να αναχωρήσετε με το λεωφορείο τον 9.00 που περνά από την παραλία. Η διαδρομή προς το Κεμερ είναι φανταστική κατά την γνώμη και πιστεύω να συμφωνήσετε κι εσείς από τις Φωτογραφίες  που θα δείτε παρακάτω. Η διαδρομή με το λεωφορείο είναι περίπου 1 ώρα αν και το Κεμερ είναι μόνο 40 χιλιόμετρα από την Αττάλεια. Το εισιτήριο είναι 8 τουρκικές λίρες –όχι με επιστροφή και το βγαλαμε στο λεωφορείο όταν κατεβήκαμε.

Στην διαδρομή για το Κεμερ

Το Κεμερ έχει δυο παραλίες. Η μια είναι αυτή η γνωστή παραλία που φαίνεται το ορος του Ταύρου και η δεύτερη παραλία είναι δίπλα στην Μαρινα του Κεμερ. Δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο μουσείο –ιδιαίτερο στο Κεμερ. Δεν ασχοληθήκαμε με αυτό. Εμείς κάναμε βόλτα στις πλατείες  και στον πεζόδρομο του Κεμερ που οδηγεί στην παραλία. Είχε αρκετούς τουρίστες..και φυσικά είχε τουρίστες από Ρωσία. Δεν θα γράψω περισσότερα…οι φωτογραφίες μου αρκούν για να πάρετε μια γεύση από το Κεμερ. Πιστεύω ότι είναι ότι πρέπει για οικογενειακές διακοπές.

Kemer

Κεμερ

Kemer -πεζοδρομος

Εγω...

Η δευτερη παραλια του Κεμερ διπλα στην μαρινα

Κεμερ

Κατα την επιστροφη...

Το λεωφορείο που μας πήγε στο Κεμερ