Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Λίμνη Κρεμαστών & Καρπενήσι

Καρπενήσι

Με αφορμή του ταξιδιού μας προς τα Θεοδώριανα της Αρτας με σκοπό να δούμε τους καταρράκτες της Σούδας, το ρέμα Μαρκς και τον ποταμό Αχελώο ,επισκεφθήκαμε και το Καρπενήσι. Όμως ο δρόμος που πήραμε για το Καρπενήσι δεν ήταν και ο πιο εύκολος. Σίγουρα ήταν πολύ πιο εντυπωσιακή και κουραστική η διαδρομή που ακολουθήσαμε απο το να πηγαίναμε στο Καρπενήσι από Λαμία. Η μεγάλη στάση που κάναμε ήταν στην λίμνη Κρεμαστών , στην γέφυρα Τατάρνας. Η λίμνη είναι εντυπωσιακή και είναι η μεγαλύτερη τεχνητή λίμνη της Ελλάδος η οποία δημιουργήθηκε μετά την κατασκευή του φράγματος των Κρεμαστών το 1965 με αποτέλεσμα να βυθιστεί το βυζαντινό μοναστήρι της Επισκοπής, η μονοκάμαρη γέφυρα της Τατάρνας και τα χωριά Επισκοπή, Άγιος Βασίλειος και Σίδερα Τριχωνίδας. Στο παρακάτω βίντεο μου μπορείτε να δείτε ένα τμήμα της διαδρομής που ακολουθήσαμε μέχρι να φτάσουμε στο Καρπενήσι, καθώς επίσης και την λίμνη Κρεμαστών.

Διαδρομή προς Καρπενήσι

Λίμνη Κρεμαστών

Με το που μπήκαμε στο Καρπενήσι, μας σταμάτησε η Αστυνομία για έλεγχο. Μετά τον έλεγχο πήγαμε στο ξενοδοχείο, και αφού ταχτοποιηθήκαμε, ξεκινήσαμε την βόλτα μας στην πόλη, Αρχικά περάσαμε από την κεντρική πλατεία της πόλης, στην συνέχεια επισκεφθήκαμε τον Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Τριάδος που χρονολογείτε από το δεύτερο μισό του 16ου  αιώνα, και συνεχίσαμε προς το Κέντρο Ιστορίας και Πολιτισμού που μάθαμε πολλά πράγματα για την περιοχή, την ιστορία, τα μοναστήρια και γενικά τα αξιοθέατα της περιοχής. Προτείνω να το επισκεφθείτε για να πάρετε και πληροφορίες για να επιλέξετε τι θέλετε να επισκεφθείτε στην γύρω περιοχή.

Η πόλη είναι μικρή σχετικά. Έχει ανηφόρες και κατηφόρες. Μεγάλο μέρος της κεντρικής πλατείας  είναι γεμάτο τραπεζάκια που μπορείτε να φάτε γλυκό, να πιείτε καφέ, ποτό, και έχει και κάποια σουβλατζίδικα με πολύ ωραίο σουβλάκι. 'Ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα της περιοχής είναι η μονή Προυσσού. Το Καρπενήσι είναι γνωστό επίσης για το χιονοδρομικό κέντρο Βελουχίου και το φαράγγι πάντα βρέχει. Εάν έχετε παιδιά, αλλά και εάν δεν έχετε παιδιά, μπορείτε να πάτε στο θεματικό πάρκο Saloon Park. Εμείς μια βόλτα την πήγαμε προς τα εκεί. Στο Καρπενήσι επισκεφθήκαμε επίσης τον Ναό των Ευρητάνων Αγίων, αλλά και τον λόφο που είναι ο ναός του Αγίου Δημητρίου όπου φαίνεται ολόκληρο το Καρπενήσι. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από την πόλη.