Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

Στην πόλη Γκντανσκ της Πολωνίας

 

The Great Armoury

 Η πόλη Γκντανσκ  είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Πολωνίας, βρίσκεται στις εκβολές του ποταμού Μοτουάβα και έχει μια μεγάλη ιστορία που σχετίζετε με τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Η πόλη είναι γνωστή περισσότερο ως καλοκαιρινός προορισμός και την επόμενη φορά θα την επισκεφθώ κι εγώ σίγουρα την καλοκαιρινή περίοδο. Το θέρετρο Sopot αλλά και το κάστρο Malbork είναι πόλος έλξης για τους τουρίστες και σε κοντινή απόσταση από το Γκντανσκ. Ανάλογα τα ενδιαφέροντα που έχετε, θα μπορούσατε να δείτε την πόλη σε μία ή δυο ημέρες για να απολαύσετε και το φαγητό ή το ποτό σας στα μαγαζιά της πόλης. Μια ημέρα μπορείτε να δείτε την πόλη, την δεύτερη ημέρα να δείτε ότι έμεινε από το Γκντανσκ  και να επισκεφθείτε και το Sopot . Αν βολέψει, περνάτε και από τον καθεδρικό της Oliwa ,και την επομένη πηγαίνετε και στο κάστρο Malbork. 

   Με το που έφτασα στο αεροδρόμιο (Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2022) άρχισε να χιονίζει. Αναχώρησα από το αεροδρόμιο με το λεωφορείο 210 - ακολουθήστε την μπλε γραμμή στο πάτωμα και θα σας οδηγήσει στην στάση που αναχωρούν τα λεωφορεία ή την κίτρινη γραμμή εάν θέλετε να αναχωρήσετε με ταξί- και σε 40 λεπτά ήμουν στον κέντρο της πόλης, όπου το χιόνι ολοκλήρωσε το χειμερινό τοπίο της πόλης. Εισιτήριο για το λεωφορείο μπορείτε να βγάλετε από το μηχάνημα στην στάση ή και μέσα στο λεωφορείο με κάρτα (στο λεωφορείο που ήμουν εγώ δεν λειτουργούσε το μηχάνημα αγοράς εισιτηρίου με κάρτα). 

   Κατά την διήμερη μου διαμονή στην πόλη, επισκέφθηκα το Δημαρχείο της πόλης που είναι το μουσείο της πόλης, το Uphagen's House, την παλιά πόλη, την χριστουγεννιάτικη αγορά στο κέντρο της πόλης, το σιντριβάνι με τον Ποσειδώνα και κάποιες από τις πολλές εκκλησίες της πόλης όπως τον Ναό της Παναγίας και τον Ναό της Αγίας Μπριγκίτα (Brigitta). Ένα σημαντικό μουσείο είναι το Museum of the Second World War . Εγώ δεν το επισκέφθηκα. Ήμουν σε χριστουγεννιάτικη διάθεση . Υπάρχουν κι άλλα μουσεία όπως για παράδειγμα το National Maritime Museum in Gdańsk, το Amber Museum και πολλά άλλα. Στο παρακάτω μου βίντεο μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από την χειμωνιάτικη και χιονισμένη πόλη Gdansk της Πολωνίας. 

Gdansk - Poland 


Dluga 

Neptune's Fountain - Artus Court



Golden/Long Street Gate






Gdańsk Christmas Market







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου