Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Στο Baden – Baden της Γερμανίας

Baden - Baden 

    Το Μπάντεν – Μπάντεν είναι μια κωμόπολη στις δυτικές πλαγιές του Μέλαινος Δρυμού, στις όχθες του ποταμού Όος, και κοντά στο αεροδρόμιο Καρλσρούη / Μπάντεν-Μπάντεν. Υπαρχουν κι άλλες πόλεις στην ευρωπη με το όνομα Μπαντεν. Το 2010 είχα επισκεφθεί την Μπάντεν στην Αυστρία. Η ονομασία της κωμόπόλης αυτής έχει δυο Μπαντεν για να ξεχωρίζει από τις άλλες πόλεις στην Γερμανία και γενικά στην ευρώπη. Η πόλη αυτή είναι μια λουτρόπολη με πηγές που έχουν θεραπευτικές ιδιότητες και έχει χαρακτηριστεί ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

   Ο σιδηροδρομικός σταθμός δεν είναι μέσα στο κέντρο της πόλης, υπάρχουν όμως λεωφορεία που πηγαίνουν στο κέντρο και το αεροδρόμιο. Εγώ βρέθηκα για κάποιες ώρες στο Baden Baden. Στον σιδηροδρομικό σταθμό υπάρχουν θυρίδες που μπορείς να αφήσεις την βαλίτσα σου, ανάλογα με το μέγεθος της βαλίτσας είναι και η χρέωση. Εγώ είχα μια τσάντα των 10 κιλών και πλήρωσα 3 ευρώ, συν 1 ευρώ που μου το έφαγε το μηχάνημα. Με εντυπωσίασε θετικά η κωμόπολη και σε αυτό βοήθησε ο κάλος καιρός αλλά και ο χριστουγεννιάτικος στολισμός της. Υπήρχε μια μεγάλη χριστουγεννιάτικη αγορά όπου είχε τα πάντα από αυτά που έχουν συνήθως αυτές οι αγορές στην Γερμάνια. Οι τιμές ήταν λίγο τσιμπημένες σε σχέση με άλλες αγορές τις Γερμανίας που επισκέφθηκα τις ημέρες που ήμουν στην Γερμανία, όπως για παράδειγμα η χριστουγεννιάτικη αγορά στο  Gengenbach. Δείτε τα βίντεο μου και μην ξεχάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας, να κάνετε like  και subscribe στο κανάλι μου στο youtube για να δείτε περισσότερα βίντεο σαν αυτά.

Baden - Baden 

The Gengenbach Christmas market in the Black Forest - 2023





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου