Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Για δέκα καλοκαιρινές ημέρες στην Costa Brava της Ισπανίας

 

Blanes

    Την πρώτη φορά που ταξίδεψα στην Κόστα Μπράβα ηταν τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο του 2010 και είχα επισκεφθεί την Girona και το Fiqueres. Από τότε και για αρκετα χρόνια υπήρχε η σκέψη να κάνω ένα ταξίδι την καλοκαιρινή περίοδο στην Κόστα Μπραβα. Η Κόστα Μπράβα είναι παραλιακή περιοχή της Καταλονίας στην βορειοανατολική Ισπανία και φθάνει μέχρι τα σύνορα με την Γαλλία. Το Blanes είναι η αρχή της Κόστα Μπράβα και την επέλεξα ως βάση των πρώτων ημερών του ταξιδιού. Εάν οργάνωνα το ταξίδι από την αρχή, σίγουρα δεν θα επέλεγα το Blanes για την διαμονή μου αλλά θα επέλεγα ίσως το Ljoret de Mar, εάν ήθελα καλύτερη νυχτερινή ζωή. Η αλήθεια είναι ότι βγήκα και λίγο εκτός Κόστα Μπράβα και επισκέφθηκα το Mataró αλλά και παραλίες στο Sant Pol de Mar και την Calella.

  Σίγουρα μέσα σε 10 ημέρες δεν θα μπορούσα να επισκεφθώ ολόκληρη την περιοχή. Δεν είχα αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις μου έγιναν με τα λεωφορεία και με τα πόδια σε κάποιες περιπτώσεις, εκεί που είχα διάθεση για περπάτημα. Η βάση μου ήταν το Blanes όπου έκανα μονοήμερες στην Tossa de Mar και Lloret de Mar. Από την Lloret de Mar επέστρεψα στο Blanes με τα πόδια όπου έκανα στάσεις στις παραλίες και κατέληξα στο Castell de Sant Joan στο Blanes. Τις επόμενες ημέρες έμεινα στο L'Escala που βρίσκετε και αρχαία ελληνική αποικία που είναι ο σημαντικότερος αρχαιολογικός χώρος στην Ισπανία με ιστορία πάνω από 2000 χρόνια και ονομάζετε Empúries. Στο L'Escala υπάρχουν πολλές παραλίες, χωρίς ξαπλώστρες. Ένα μπαράκι βρήκα μόνο μέσα σε παραλία . Οι παραλίες ήταν γεμάτες Γάλλους και σε όλους έκανε εντύπωση ότι ένας Έλληνας ήταν εκεί. Θυμάμαι ότι όταν πήγα στο γραφείο τουριστικών πληροφοριών στην Ljoret del Mar για να πάρω ένα χάρτη με τα αξιοθέατα, η κοπέλα με ρώτησε για στατιστικούς λόγους από ποια χώρα είμαι, όταν είπα ότι είμαι Έλληνας μου είπε ότι είμαι ο πρώτος Έλληνας που μπήκε εκεί από τότε τουλάχιστον που κρατούν στατιστικά στοιχεία. Το ίδιο μου έτυχε και στο αρχαιολογικό μουσείο του Elche , εκεί κοντά στο Alicante.

  Με βάση την L'Escala επισκέφθηκα το Fiqueres, Roses, Sant Martí d'Empúries, L'Estartit, Torroella de Montgrí και περπάτησα μέχρι το Castell del Montgrí. Η Κόστα Μπράβα έχει και άλλα αξιόλογα μέρη να επισκεφθώ για αυτό κι έχω σκοπό να την επισκεφθώ πάλι κάποια στιγμή και να πάω προς Cadaqués, Palamós, Pals και σε αλλα μέρη εκεί γύρω . Δείτε τα παρακάτω βίντεο μου και μην ξεχάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας, να κάνετε like  και subscribe στο κανάλι μου στο youtube για να δείτε περισσότερα βίντεο σαν αυτά.

Blanes

L'Escala & Sant Martí d'Empúries - Costa Brava, Catalonia, Spain


Lloret de Mar, Costa Brava, Catalonia, Spain (2023)

Tossa de Mar, Costa Brava, Catalonia, Spain (2023)

Figueres, Costa Brava, Spain 2023

Torroella de Montgrí, Costa Brava, Spain 2023

Montgrí Castle - Torroella de Montgrí, Costa Brava, Spain

L'Estartit, Costa Brava - Spain (2023)


Roses














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου