Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Στο Στρασβούργο μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα

  Εδώ και πολλά χρόνια είχα στο μυαλό μου να επισκεφθώ το Στρασβούργο την περίοδο των Χριστουγέννων. Ήταν αρχές Σεπτεμβρίου όταν άρχισα να ψάχνω ξενοδοχείο. Το Στρασβούργο είναι πολύ δημοφιλείς προορισμός για τις ημέρες προ των Χριστουγέννων και καλό είναι να γίνει κράτηση ξενοδοχείου από νωρίς. Το 72 τις εκατό των ξενοδοχείων ήταν ήδη κλεισμένο και οι τιμές αυτών που είχαν απομείνει ήταν πολύ υψηλές. Άρα, είτε θα άφηνα το ταξίδι για την επόμενη χρονιά είτε θα επέλεγα να μείνω σε άλλη πόλη και να επισκεφθώ το Στρασβούργο με το τρένο. Τελικά βρήκα ξενοδοχείο σε μια πόλη της Γερμανίας εκεί κοντά οπού η τιμή του ξενοδοχείου ήταν πάλι ακριβή σχετικά με αυτά που προσφέρει στους πελάτες τους. Έβγαλα ένα εισιτήριο με το τρένο το οποίο ήταν για ένα 24ωρο και μπορούσα να πάω όσες φορές ήθελα στο Στρασβούργο και να γυρίσω. Η τιμή ήταν κάτι λιγότερο από 10 ευρώ. Αλλιώς θα πλήρωνα 10.40 για να πάω και 10.40 για να γυρίσω.  Το πρόβλημα δεν ήταν η τιμή, αλλά το τρένο. Δεν είχα ιδέα ότι τα τρένα ήταν τόσο άθλια στην Γερμάνια. Είχε πάρα πολύ κόσμο, κανένας έλεγχος για το πόσα άτομα ήταν μέσα στο τρένο, ο κόσμος φώναζε και διαμαρτυρόταν χωρίς αποτέλεσμα. Το χειρότερο ήταν στην επιστροφή όπου είχε ακόμα πιο πολύ κόσμο , όπου σεκιούριτι κρατούσαν τον κόσμο να μην πάει στην γραμμή αναχώρησης του τρένου. Κόσμος πήγαινε να μπει στις γραμμές για να τρέξει να μπει στο τρένο, οι σεκιούριτι τους έπιαναν, γενικά υπήρχε μια πολύ έκρυθμη κατάσταση. Κόσμος διαμαρτυρόταν ότι εάν έφευγε με το επόμενο τρένο θα έχανε το τρένο που είχε σύνδεση με άλλη πόλη της Γερμανίας. Εγώ πήγα 15 λεπτά πριν αναχωρήσει το τρένο και παρέμεινα ήρεμος σε όλη αυτή την κατάσταση. Είπα στον σεκιούριτι που ήταν μπροστά μου ότι είμαι τουρίστας και ούτε γύρισε να με κοιτάξει απλά μου έγνεψε με το χέρι του. Η ηρεμία που είχα βοήθησε, διότι κάποια στιγμή ήρθε η οδηγός του τρένου και ζήτησε 5 άτομα ακόμα να περάσουν και ο σεκιούριτι μου επέτρεψε να πάω και έτρεξα και μπήκα στο τρένο, και βρήκα και θέση χωρίς να ταλαιπωρηθώ.

   Εγώ είχα φτάσει στις 10.30 το πρωί στο Στρασβούργο, ο καιρός ήταν υπέροχος και εάν και ήταν Σάββατο θεωρώ ότι δεν είχε τον κόσμο που περίμενα. Μετά τις 5 το απόγευμα όμως για να περάσεις μέσα στις αγορές είχε σπρώξιμο και αγενείς ανθρώπους θα πω , όπου δεν τους ένοιαζε αν θα σε σπρώξουν, αν θα πέσεις κάτω .Το θεώρησα επικίνδυνο αυτό και μετά τις 18.00 δεν πήγα καθόλου σε κεντρικές χριστουγεννιάτικες αγορές να στριμωχτώ μέσα στον κόσμο. Ευτυχώς τα είχα γυρίσει από το πρωί και έκανα τα ψώνια μου με την ησυχία μου. Εμένα μια ημέρα μου έφτασε. Σίγουρα δεν θα μπορούσα να επισκεφθώ γνωστά εστιατόρια με το κόσμο που είχε .  Δεν επισκέφθηκα κάποιο μουσείο, η πόλη μπορείς να πεις ότι είναι ένα μουσείο και αρκέστηκα εκεί. Επίσης δεν επισκέφθηκα και τον καθεδρικό. Έχω επισκεφθεί πολλούς καθεδρικούς στην ζωή μου και είχε μια τεράστια ουρά. Σε κάποια άλλη μου επίσκεψή στο Στρασβούργο ίσως να τον επισκεφθώ. Από το πρωί που πήγα εκεί ,έφυγα το βράδυ με το τρένο των 20.30. Στο παρακάτω βίντεο μου μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από το Στρασβούργο και το τι επισκέφθηκα σε μια ημέρα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου