Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

2013 Eurovision Song Contest - Semi-Final 2 - Β Ημιτελικός Malmö Arena

Malmö Arena

 Σήμερα θα κάνω μια ανάρτηση η οποία δεν έχει σχέση με το θέμα του blog αλλά νομίζω το έχω ξανακάνει. Στης 16 Μαΐου ήμουν στον Β ημιτελικό της Eurovision 2013 και θα σας παρουσιάσω μερικές από τις φωτογραφίες  που έβγαλα από τις συμμετοχές των χωρών που διαγωνίζονταν την ημέρα εκείνη. Είχα καλή θέση και μπορούσα σχετικά να βγάλω καλές φωτογραφίες αν και δεν έβγαλα πολλές διότι ήθελα να απολαύσω την εκδήλωση και να μην αναλωθώ σε φωτογραφίες. Ευτυχώς που είχα μαζί μου Ελληνική σημαία από την Ελλάδα διότι στο Μαλμε δεν βρίσκαμε τίποτα. Συνάντησα πολλούς Έλληνες οι οποίοι δεν έβρισκαν να αγοράσουν ελληνικές σημαίες για τον διαγωνισμό. Καθόμουν δίπλα στην σκηνή και η ελληνική σημαία φαίνεται σε όλες τις συμμετοχές των χωρών και ειδικότερα στον τελικό όπου ήμουν στην δεύτερη σειρά μπροστά στην σκηνή. Σας παρουσιάζω τις φωτογραφίες σύμφωνα με την σειρά των χωρών που διαγωνιστήκαν στον Β ημιτελικό.

Petra Mede η παρουσιάστρια του Διαγωνισμού 


 01. Latvia (Here We Go) – Το τραγούδι αυτό δεν μου άρεσε ωστόσο το τραγούδι είχε μεγάλη αποδοχή από το κοινό στην Αρένα και ξεσήκωσαν τον κόσμο από τον πρώτο χαιρετισμό που έκαναν οι τραγουδιστές στον κόσμο πριν την έναρξη του τραγουδιού κατά το στήσιμο τους. 


   02.San Marino (Valentina Monetta – Crisalide)  – Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια στον φετινό διαγωνισμό το οποίο όμως πιστεύω δεν είχε καλή σκηνική παρουσίαση  και δεν νομίζω να έφταιγε ότι το live δεν ήταν και τόσο καλό σχετικά με το ηχογραφημένο κομμάτι.



   03.Fyrom (Esma & Lozano – Pred Da Se Razdeni) – Ένα συμπαθητικό τραγούδι το οποίο όμως δεν τραγούδησε καλά η Esma ,αλλά το κοινό έδειχνε να την έχει μεγάλη αγάπη και να ζητωκραυγάζει το όνομα της.

  04.Azerbaijan ( Farid MammadovHold Me ) – Ένας ήχος πολύ γνωστός για τους Έλληνες και αυτό που θυμάμαι από τον Farid είναι το σάλτο που έκανε για να ανέβει πάνω στον πλαστικό ή γυάλινο κουτί που υπήρχε ο εαυτός του.


05.Finland ( Krista SiegfridsMarry Me) – Ένα τραγούδι το οποίο είχε σημαντική αποδοχή από το κοινό και ειδικά στο σημείο που λέει το τραγούδι Ding Dong.Γινόταν σεισμός την ώρα εκείνη μέσα στην Αρένα.


06.Malta ( Gianluca BezzinaTomorrow) – Το τραγούδι της Μάλτας μου άρεσε αλλά θεωρώ ότι δεν το τραγούδησε και πολύ καλά ο τραγουδιστής αν σκεφτεί κανείς ότι δεν είχε και κάποιο χορευτικό το κομμάτι. Στο κομμάτι υπάρχει το επιφώνημα οh oh το οποίο ξεσήκωνε τον κόσμο κι εμένα μαζί όπου η κάμερα ήταν μπροστά μου 30 δευτερόλεπτα αλλά ευτυχώς δεν με έδειξε στο σημείο αυτό.



07.Bulgaria (Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov – Samo Shampioni) – Το τραγούδι αυτό είδα ότι δεν άρεσε στον κόσμο και κορόιδευαν την φράση  Samo Shampioni.



  08.Iceland (Eyþór Ingi Gunnlaugsson - Ég á líf) – Ωραίο τραγούδι κατά την γνώμη μου και δικαίως πέρασε στον τελικό.



   09.Greece ( Koza Mostra & Agathonas IakovidisAlcohol Is Free) – Δεν θα μπω στην διαδικασία να πω αν το τραγούδι ήταν καλό ή όχι διότι έχω διαβάσει διάφορα σχόλια στο ιντερνέτ και δεν έχει νόημα να πω κάτι το οποίο έδειξε η θέση που πήρε. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι όταν τελείωσε το τραγούδι όλοι οι ξένοι που ήταν γύρω μου από Αγγλία, Τουρκία, Ουγγαρία και άλλες χώρες που δεν θυμάμαι μου είπαν 12 πόντους στην Ελλάδα και πολλά συγχαρητήρια για το τραγούδι. Ένας μου είπε ότι είχε κάτι Γερμανούς πίσω του οι οποίοι την ώρα που βγήκε το ελληνικό τραγούδι έβγαλαν ελληνικές σημαίες και ζητωκραύγαζαν το ρεφρέν του τραγουδιού.Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε την Ελληνική συμμετοχή κατα την ώρα του στησίματος τους στην σκηνή πριν την έναρξη του κομματιού.https://www.youtube.com/watch?v=8x-ssFsvtJ8


  10.Israel ( Moran Mazor - Rak bishvilo) – Ένα ωραίο τραγούδι στο οποίο είδα μεγάλη απογοήτευση από τον κόσμο μετά τα αποτελέσματα του ότι δεν πέρασε στον τελικό.


  11.Armenia ( Gor SujyanLonely Planet) – Σ αυτό το τραγούδι είδα την απόλυτη αδιαφορία του κόσμου. Ο κιθαρίστας προσπαθούσε να ξεσηκώσει το κοινό ,το κοινό  ούτε καν τους κοιτούσε. Αισθάνθηκα άσχημα εγώ εκεί μπροστά που έβλεπα τον τραγουδιστή να κοιτάζει τον κόσμο κάτω ο οποίος μιλούσε μεταξύ του και κουνούσα την σημαία εγώ για να δείξω ότι μ αρέσει. Μετά την ανακοίνωση τον αποτελεσμάτων και ακούγοντας ότι πέρασε η Αρμενία στον τελικό ,άκουσα το δυνατότερο ουυυυυυυυυυ το οποίο έχω ακούσει στην ζωή μου. 


12.Hungary (ByeAlex – Kedvesem) Ένα τραγούδι το οποίο αγαπήθηκε πολύ στο κοινό κάτι το οποίο δεν το περίμενα. Είναι ρυθμικό το κομμάτι και χειροκροτούσαν όλοι ακολουθώντας της μουσική του κομματιού.


13.Νorway (Margaret BergerI Feed You My Love) – Συμπαθητική και όμορφη η τραγουδίστρια με ένα πολύ ωραίο κομμάτι το οποίο είχε μεγάλη αποδοχή από το κοινό. Οταν την είδα την τραγουδίστρια έτσι ντυμένη, θυμήθηκα μια ελληνική ταινία με τον Βουτσα. ''Ο κώτσος και οι Εξωγήινοι " 


14.Albania (Adrian Lulgjuraj & Bledar SejkoIdentitet) – Το τραγούδι αυτό ήταν αρκετά συμπαθητικό και πίστευα ότι θα περάσει στον τελικό έστω και τελευταίο. Τελικά πέρασε η Αρμενία και όχι αυτό.


15.Georgia (Sophie Gelovani & Nodi TatishviliWaterfall) – Ένα πολύ όμορφο ντουέτο το οποίο όλοι περιμέναμε ότι θα περάσει στον τελικό. Είναι από αυτά τα τραγούδια που λέμε ‘’τραγούδι Eurovision’’ 



  16.Switzerland ( TakasaYou And Me) – Το δικό μου αγαπημένο κομμάτι για τον φετινό διαγωνισμό το οποίο πέρασε σχετικά πολλά. Άλλαξε όνομα, έκανε δυο βιντεοκλίπ, και δεν μπορούσε να κάνει και πολλά στην σκηνή λόγω τις ιδιότητας τους ως στρατός σωτηρίας. Ο μεγαλύτερος σε ηλικία κύριος που βλέπετε στο γκρουπ είναι 95 ετών και ονομάζετε Emil Ramsauer.


  17.Romania (CezarIt's my life) – Το τραγούδι αυτό ήταν ιδιαίτερο και άρεσε στους έλληνες σε αντίθεση με άλλους. Εμένα μου άρεσε πολύ και θεωρώ ότι στο τραγούδι βοήθησε πολύ η σκηνική παρουσίαση του. Στο κοινό που ήταν δίπλα μου δεν μπορώ να πω ότι άρεσε και ήταν έκπληξη που πέρασε στον τελικό.




  Agnes – Μιας από τις αγαπητές τραγουδίστριες στην Σουηδία η οποία είναι και δική μου αγαπημένη η οποία τραγούδησε δυο επιτυχίες της, τις οποίες η κρατική τηλεόραση ως συνήθως δεν δείχνει για να βγάλει λεφτά από τις διαφημίσεις. Ευτυχώς που υπάρχει το ιντερνέτ και μπορείτε να ψάξετε να δείτε τα τραγούδια εκεί.

Koza Mostra - Malmö Arena,Eurovision 2013 

- Μετά το αποτέλεσμα της πρόκρισης στον τελικό του Σαββάτου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου