Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Ελσίνκι, Φιλανδία – Χριστουγεννιάτικος Στολισμός


   Αρχές του μήνα και συγκεκριμένα 4 Ιανουαρίου ήμουν στο Ελσίνκι την πρωτεύουσα της Φιλανδίας για δεύτερη φορά στην ζωή μου. Σκέφτηκα να φωτογραφίσω και να παρουσιάσω τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό της πόλης .Δεν ενθουσιάστηκα βέβαια ,αλλά μπορώ να πω ότι το περίμενα. Ο κάθε άνθρωπος συγκρίνει κάτι σύμφωνα με αυτά που έχει δει. Έχω γράψει στο παρελθόν κάποια πράγματα για την πόλη, δεν είναι πολλά αλλά η δεύτερη επίσκεψη μου στην πόλη αυτή έγινε πάλι Ιανουάριο και  δεν μου επέτρεψε να επισκεφτώ κάτι άλλο. Εδω είναι η παλιά ανάρτηση  http://www.travelguide-spirit.blogspot.se/2013/03/helsinki-finland.html. Κάποια στιγμή θα πάω και άνοιξη η καλοκαίρι και θα έχω περισσότερα να γράψω. Καλή χρονιά να έχουμε με πολλά ταξίδια διότι μα βοηθούνε να εξελίσσουμε την  σκέψη μας αλλά και να καταλαβαίνουμε τους ανθρώπους καλύτερα μέσα από τα δείγματα μιας νέας κουλτούρας που παίρνουμε από κάθε ταξίδι. 

Cathedral 

Cathedral 

Cathedral 

Christmans Market- Three Smiths Square

Εμπορικό κέντρο- ενα απο τα πολλα..

Εμπορικο κέντρο - Forum

Εμπορικο κέντρο - Forum

Εμπορικο κέντρο - Forum

Aleksanterinkatu

Aleksanterinkatu

Aleksanterinkatu


Εμπορικό κέντρο - City 





Uspenski Cathedral


To βιντεο ειναι απο την προηγουμενη μου επισκεψη στην πόλη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου