Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Demre - Μύρα της Λυκίας - Τουρκία

Demre

Κατά την πρώτη μας επίσκεψη στην Αττάλεια τον Ιούνιο του 2015 επισκεφτήκαμε  και το Demre.Το Demre έχει πάρει το όνομα του από τον ομώνυμο ποταμό Demre,ωστόσο εμείς οι Έλληνες  την ξέρουμε την πόλη με το όνομα Μύρα .Είναι η πόλη που υπάρχει ο ναός και ο τάφος του Αγίου Νικολάου. Τα Μύρα της Λυκίας είναι στην αρχή της πόλης όπου μπορείτε να δείτε τους λαξευτούς τάφους και το αρχαίο θέατρο που βλέπετε στις φωτογραφίες και στο βίντεο στο τέλος της ανάρτησης.

..κατα την διαδρομή με το λεωφορείο..

Ξεκινήσαμε το πρωί από την Αττάλεια για το Otogari /σταθμό λεωφορείων όπου στης 10.00 αναχωρήσαμε με το μικρό λεωφορείο για το Demre.Δεν θυμάμαι πόσο κόστισε το εισιτήριο-πρέπει να ψάξω να το βρω, θυμάμαι όμως ότι κάναμε πάνω από 4 ώρες με το λεωφορείο της γραμμής για να φτάσουμε στα Μύρα. Στο μικρό αυτό λεωφορείο μας πρόσφεραν καφέ, νερό κι ένα μικρό κομμάτι κέικ συσκευασμένο. Κάναμε μια στάση κοντά στην περιοχή Όλυμπος-αλλά όχι από την παραλία, για να πάμε στην τουαλέτα και για κανα τσιγάρο και μετά η διαδρομή έγινε πιο ενδιαφέρουσα (ωραία η φύση αλλά είχα βαρεθεί να βλέπω τα ίδια δέντρα)  όταν αρχίσαμε να μπαίνουμε και σε κατοικημένες περιοχές. Περάσαμε μέσα από την Kumluka και μετά βγήκαμε σε παραλιακό δρόμο προς την Finike.Η διαδρομή προς την Finike ήταν το καλύτερο σημείο της διαδρομής μας μέχρι που φτάσαμε στο Demre.Το λεωφορείο μας άφησε στον σταθμό  των λεωφορείον που είναι μέσα στην πόλη και κοντά στον Ναό του Αγίου Νικολάου. Αμέσως πήγαμε στον Ναό του Αγίου Νικολάου όπου είχε πολλούς τουρίστες ( από Ρωσία πρέπει να ήταν) αλλά σύντομα άδειασε ο ναός και είχαμε χρόνο να τον δούμε με την ησυχία μας. Ο τάφος του Αγίου Νικολάου έχει τζάμι μπροστά. Δεν θυμάμαι την τιμή του εισιτηρίου αλλά επιτρέπετε να βγάλετε φωτογραφίες.

Μια απο τις παραλίες που περάσαμε κατα την διαδρομή μας προς Finike

Τάφος Αγίου Νικολάου - Μύρα

Μετά το προσκύνημα στον ναό του Αγίου Νικολάου κάναμε μια βόλτα στην πόλη όπου εάν θυμάμαι καλά είχε 38 βαθμούς. Γενικά την εβδομάδα του Ιουνίου που ήμασταν την Αττάλεια είχε και 40 βαθμούς. Πολύ ζέστη!

Μυρα -Demre

Μετά άρχισε η αναζήτηση της παλιάς πόλης –Μυρα της Λυκίας. Ο ταξιδιωτικός οδηγός που είχα έλεγε ότι είναι 3 χιλιόμετρα έξω από την πόλη. Ενώ περπατούσαμε στην πόλη είδα ψηλά στο βουνό κάτι που μου έμοιαζε σαν φρούριο. Περπατήσαμε προς τα εκεί να δούμε τι είναι και μετά από 15 λεπτά περίπου βγήκαμε στην αρχαία πόλη με τους λαξευτούς τάφους και το αρχαίο θέατρο. Είχε πολύ ζέστη και εάν δεν σας αρέσει το περπάτημα μπορείτε να πάτε με ταξί. Εμείς ήμασταν ώρες στο λεωφορείο από την Αττάλεια  και  θέλαμε να περπατήσουμε. Τιμή εισόδου 20 τουρκικές λίρες.

Lycia

Αρχαίο Θέατρο

Πρέπει να ήταν γύρω στης 15.30 όταν τελειώσαμε και από τα Μύρα της Λυκίας και πήραμε ένα ταξί για να μας  πάει σε μια κοντινή παραλία την οποία είχαμε δει από τον χάρτη.

Η επιστροφή μας έγινε με μεγάλο λεωφορείο όπου κάθε θέση είχε και τηλεόραση με ακουστικά όπου διάλεγες τι ήθελες να δεις .Γύρω στις 21.30 ήμασταν στην Αττάλεια.