Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Valencia - Βαλένθια, Ισπανία

Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα ένα δεκαπενθήμερο ταξίδι στην Ισπανία και το ταξίδι περιελάμβανε και 2 ημέρες στην Βαλένθια. Μία μέρα ίσως είναι αρκετή για την πόλη αυτή, ανάλογα τι θέλετε να δείτε. Εμείς πήγαμε και για μπάνιο σε μια από τις παραλίες της πόλης και επειδή δεν μας πίεζε και ο χρόνος καθίσαμε δυο ημέρες και μία νύχτα σε αυτή την όμορφη ισπανική πόλη. Η βάση ήταν το Αλικάντε και με 16 ευρώ σε δυο ώρες ήμουν στην Βαλένθια. Η παρέα μου ήρθε από Βαρκελώνη με το τρένο. Πληροφορίες για δρομολόγια των τρένων στην σελίδα www.renfe.com

Η πόλη είναι όμορφη και το κέντρο μικρό θα έλεγα, κάτι που σημαίνει ότι εάν αντέχετε το περπάτημα είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείτε την πόλη. Εμείς επιλέξαμε τι θέλουμε να δούμε και ξεκινήσαμε από τον σταθμό των τρένων κάνοντας έναν κύκλο περίπου που τελείωσε στη πόλη των τεχνών και της επιστήμης, έργο του γνωστού  αρχιτέκτονα Santiago Calatrava.

Ξεκινήσαμε από τον σταθμό των τρένων όπου το πρώτο πράγμα που είδαμε ήταν η αρένα που βρίσκετε δίπλα στον σταθμό. Ο κεντρικός δρόμος μπροστά από τον σταθμό μας έβγαλε στην πλατεία του δημαρχείου την γνωστή Plaza del Ayuntamiento. Εκεί βρήκαμε ένα κατάστημα τουριστικών πληροφοριών όπου και προμηθεύτηκα έναν μεγάλο χάρτη με τα αξιοθέατα της πόλης.Απο εκέι πήγαμε στα αριστερά όπου βγήκαμε στην plaza Agustin περίπου και είδαμε την βιβλιοθήκη και μια εκκλησία όπου δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, και κατευθυνθήκαμε προς  την κλειστή αγορά και το κτίριο  La Lonja de la Seda όπου γινόταν η ανταλλαγή του μεταξιού. Ανάμεσα σε αυτά τα δυο κτίρια έχει μια πολύ ωραία εκκλησία. Μετά βγήκαμε στον δρόμο C.Murillo με κατεύθυνση προς τον πύργο του Quart. Μέσα από την είσοδο του πύργου βγήκαμε σε ένα όμορφο δρομάκι και χαθήκαμε για λίγο μέσα στα στενά μέχρι που βγήκαμε στην Plaza Lope de vega. Εκεί είδαμε τον πύργο της εκκλησίας της Αγιας Catalina και κατευθυνθήκαμε προς τον καθεδρικό. Δεν μπήκαμε μέσα, είχε εισιτήριο και τον είδαμε από την πόρτα. Δεν μας ενθουσίασε για να μπούμε μέσα, θα χάναμε και χρόνο και έχουμε δει πολλούς ισπανικούς καθεδρικούς. Δεν συνεχίσαμε όμως από τον καθεδρικό αλλά πήγαμε πάλι προς το κέντρο, να αγοράσω κάρτα μνήμης για την φωτογραφική και για να δούμε το El Patriarca ,μια εκκλησία και ένα άλλο κτίριο που είναι στην πλατεία del Patriarca.Από εκεί περπατήσαμε μέσα από κάτι στενά και κάποια στιγμή βγήκαμε στην πίσω πλευρά του καθεδρικού. Επισκεφτήκαμε την Basilica virgen de los desamparados και μετά βγήκαμε στην μεγάλη πλατεία του καθεδρικού ,βγάλαμε φωτογραφίες στο σιντριβάνι και καθίσαμε για ξεκούραση να πιούμε και κάτι σε ένα από τα μαγαζιά.

Αφού ήπιαμε κάτι γιατί είχε και ζέστη, περπατήσαμε στα στενά πίσω από τον καθεδρικό όπου είδαμε διάφορα αξιόλογα κτίρια, και τελικά φτάσαμε στον πύργο Serrano. Μετά ξεκινήσαμε μια ωραία διαδρομή μέσα από πάρκα, γέφυρες όπου θα μας έβγαζαν στο κέντρο τεχνών και επιστήμης. Κοντά στην Paseo Ciudadela βρήκαμε και το ξενοδοχείο μας όπου κάναμε μια στάση και συνεχίσαμε και πάλι την βόλτα μας μέσα από τα πάρκα ,περάσαμε από το Palau de la musica για να βγούμε στο κέντρο τεχνών και επιστήμης. Περπατήσαμε πολύ είναι η αλήθεια αλλά ήταν όμορφα. Εάν δεν μπορείτε το περπάτημα υπάρχει μια στάση του μετρό Alameda η οποία όμως δεν είναι και πολύ κοντά, και η καλύτερη λύση θα ήταν να πάτε με κάποιο από τα λεωφορεία. Δεν θυμάμαι ποιο λεωφορείο ,αν και την δεύτερη μέρα πήγαμε εκεί με λεωφορείο. Μπορεί να ήταν το 95.Την πρώτη μέρα δεν μπήκαμε μέσα αλλά πήραμε το λεωφορείο από εκεί για να πάμε για μπάνιο. Για την εξωτερική εμφάνιση του κέντρου τεχνών και επιστήμης δεν θα σχολιάσω κάτι το αφήνω σε εσάς. Απλά δείτε τις φωτογραφίες μου. Εμείς δεν επισκεφτήκαμε το Oceanografic, το αφήσαμε για άλλη φορά, αλλά επισκεφτήκαμε το μουσείο de las Ciencias Principe Fellipe και το  Hemisferic όπου δεν με εντυπωσίασε, ίσως να έφταιγε το ντοκιμαντέρ που διαλέξαμε με τις πεταλούδες. Για αυτά τα δυο με φοιτητική έκπτωση πλήρωσα 10.75 ευρω.

Ήμασταν Παρασκευή βράδυ εκεί και αφού ήταν καλοκαίρι προτιμήσαμε να βγούμε στα μπαράκια στα στενά πίσω από τον σταθμό των τρένων περίπου. Δεν θυμάμαι ακριβώς την οδό αλλά ήταν κάπου κοντά στην οδό Castellon. Μέχρι τις 05.00 το πρωί που αποφασίσαμε να μαζευτούμε είχε κόσμο.

Απολαύστε το βίντεο..και σύντομα έρχονται και οι φωτογραφίες...