Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Faro - Πορτογαλία (Γ Μέρος)


Igreja do Carmo

   Συνεχίζετε το ταξίδι μου στην Πορτογαλία και την τελευταία μου ημέρα στην Algarve θα την περάσω στην πόλη Φάρο. Είναι η μεγαλύτερη πόλη του Algarve με πληθυσμό γύρω στις 50.000 κατοίκους και με ένα κέντρο σχετικά μικρό το οποίο είναι πολύ εύκολο να το περπατήσει κάποιος ,χωρίς να έχει την ανάγκη λεωφορείου κλπ. Αυτό που δεν θα ξεχάσω από την πόλη αυτή είναι σίγουρα ο ναός  Igreja do Carmo όπου με μια είσοδο των 2 ευρώ υπάρχει πρόσβαση στο εκκλησάκι στο πίσω μέρος του ναού. Το εκκλησάκι αυτό είναι διακοσμημένο – ανατριχιάζω που το γράφω- με ανθρώπινα κόκαλα και κρανία. Παρακάτω θα δείτε το βίντεο μου το οποίο θα σας δώσει μια γεύση περί του ναού αυτού. Εκτός από τον ναό αυτό, επισκέφθηκα τον ναό του Sao Pedro,τον ναό Sao Francisco όπου ήταν κλειστός αλλά και τον καθεδρικό ναό στην παλιά πόλη του Faro όπου με ένα εισιτήριο των 3 ευρώ έχετε πρόσβαση στον ναό, σε δυο εκκλησάκια του ναού, στο μικρό μουσείο του ναού αλλά και στο καμπαναριό του καθεδρικού. Σας έχω βίντεο και από τον καθεδρικό στο παρακάτω σύνδεσμο. Δεν έχω άποψη σχετικά με τις παραλίες εφόσον δεν πήγα.

Cathedral of Faro (Algarve)-Portugal 


Igreja do Carmo (Το εκκλησάκι πίσω από τον κυρίως ναό)




















San Pedro







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου