Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικη  αγορά - Ταλίν, Εσθονία



  Πριν από 4 ημέρες (12 Δεκ 2018)  επέστρεψα από την Εσθονία και λόγω του ότι πλησιάζουν οι εορτές των Χριστουγέννων, σκέφθηκα να αρχίσω με μια ανάρτηση σχετικά με την χριστουγεννιάτικη αγορά στην πλατεία του δημαρχείου του Ταλίν. Εάν βρεθείτε κάποια  στιγμή στο Ταλίν μέσα Νοεμβρίου  με αρχές Ιανουαρίου  σίγουρα θα περάσετε  από την αγορά της πόλης ,αφού είναι στην καρδιά  της παλαιάς πόλης. Το μόνο που εύχομαι  είναι ,να έχετε καλύτερο  καιρο από αυτόν που είχα εγώ τις 5 ημέρες που ήμουν στην Εσθονία. Που σημαίνει  να μην έχετε βροχή (αν και η βροχούλα  δεν ήταν δυνατη) και να μην έχει πολύ κρύο. 

  Η αγορά  είναι σχετικά μικρή και δεν θα μπορούσα να την συγκρίνω με τις χριστουγεννιάτικες αγορές της Γερμανίας, του Βελγιου ή της Πολωνίας που ήμουν τον περασμένο Δεκέμβριο ( αυτές μου ήρθαν στο μυαλό).Θα πρέπει όμως να αναγνωρίσω και να επιβραδεύσω την προσπάθειά  τους.Δεν έχουν μονο μια απλή αγορά με ξύλινα σπιτάκια, αλλά έχουν φτιάξει και μια μικρή σκηνή όπου εμφανίζονται χορωδίες, χορευτικά κι ένας Αν Βασίλης ως παρουσιαστής όπου φτάνουν για να δημιουργήσουν ένα χριστουγεννιάτικο ,ζεστό κλίμα. Για τον στολισμό της πόλης,θα τον χαρακτηριζα απλό αλλά όμορφο,ειδικά όταν στο μυαλό μου φερνω τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό στην Βιέννη για παράδειγμα  . Το Ταλίν  είναι μια πολύ όμορφη  πόλη όπου σίγουρα θα σας εκπλήξει  θετικά  όπως έγινε και σε εμένα.Δεν θα γράψω περισσότερα γιατί σας έχω φωτογραφίες  και βίντεο που θα σας μεταφέρουν στην χριστουγεννιάτικη αγορά μόνο με ένα κλικ.Περισσότερες πληροφορίες για την αγορά στην σελίδα https://www.visitestonia.com/en/tallinn-christmas-market


















Εγώ έφαγα  αυτό....
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου