Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Στην πόλη Cordoba της Ισπανίας

Roman Bridge of Córdoba

 Πριν από λίγες ημέρες ταξίδεψα στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην Ανδαλουσία. Ήταν δεύτερη φορά που επισκέπτομαι την Ανδαλουσία (πρώτη φορά ήταν τον Ιούλιο ρου 2016) και επισκέφτηκα 4 πόλεις. Μία από αυτές τις πόλεις ήταν και η Cordoba. Κατά την άποψη μου μια ημέρα παραμονής στην πόλη αυτή είναι αρκετή για να δει κάποιος τα βασικά αξιοθέατα της πόλης. Αυτό είναι βέβαια σχετικό, γιατί εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα του καθενός και το τι θέλει να δει. Ο καιρός ήταν υπέροχος, σε σημείο που να κυκλοφορώ και χωρίς το μπουφάν μου τις μεσημεριανές ώρες που μας ζέστανε ο ήλιος. Εγώ αναλώθηκα περισσότερο στο να περπατήσω και να δω τις πλατείες της πόλης και γενικά την πόλη και επισκέφθηκα μόνο τον μεγάλο Καθεδρικό και Μουσουλμανικό τέμενος που ονομάζετε Mezquita de Cordoba. Δεν επισκέφθηκα κάποιο άλλο μουσείο ή το Alcazar of the Christian Monarchs ή τον Calahorra Tower. Από αυτά τα κτήρια πέρασα απλά από έξω. Γενικά έχω επισκεφτεί αρκετούς πύργους ,μουσεία και Alcazar στην ζωή μου και αν και είχα χρόνο να τα επισκεφτώ  με έφαγαν οι δρόμοι και τα σοκάκια της πόλης. Μου άρεσε η γέφυρα  Roman Bridge of Córdoba, οι στολισμένοι δρόμοι της πόλης με μια Χριστουγεννιάτικη αγορά που δεν θυμίζει τις αγορές της Βιέννης. Στην Ισπανία έχουν την συνήθεια να φτιάχνουν φάτνες και έχουν αγορές με ανθρωπάκια σε μεγάλη ποικιλία. Στο κέντρο, η πόλη εχει δύο κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, μια τεράστια πλατεία γεμάτη τραπεζάκια με όνομα Plaza de la Corredera, πάρκα ,πολλές εκκλησίες και γενικά είναι μια όμορφη πόλη, Στο παρακάτω βίντεο μου μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για την πόλη ,Cordoba. Περιμένω τα σχόλια σας και κάντε και ένα like εάν σας αρέσει το βίντεο μου. 

Cordoba 

Mezquita de Cordoba


Mezquita de Cordoba

Calahorra Tower





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου