Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Tivat - Παραθαλάσσια πόλη στο Μαυροβούνιο


Tivat 

  Στο ταξίδι μου στο Μαυροβούνιο τον Αύγουστο 2017 πέρασα και από το Tivat. Ήταν 5 Αυγούστου και ο σκοπός μου ήταν να επισκεφτώ το Tivat για να πάω με το λεωφορείο σε μια καλή παραλία όπως μου είχαν πει που λέγετε Plavi Horizont.Τελικά δεν έφτασα στην παραλία αυτή. Δεν μπορεί κάποιος να τα προλάβει και όλα εάν εξαρτάτε από τα λεωφορεία. Έκανα την βόλτα μου στο Τιβατ κι έκανα μπάνιο στην παραλία της πόλης. Την επόμενη φορά  πρώτα ο Θεός θα πάω και στο Plavi Horizont.

    Η μικρή αυτή παραθαλάσσια πόλη βρίσκετε στον κόλπο του Kotor και απέχει 17 χιλιόμετρα από την πόλη Kotor και 23 χιλιόμετρα από την Budva.Εγώ δεν βρήκα κάτι το ιδιαίτερο σε αυτή την πόλη. Μια μικρή όμορφη παραθαλάσσια πόλη. Μπορεί το βράδυ να είναι πιο όμορφη,4 με 5 ώρες ήμουν εκεί και έκανα μια βόλτα  στην πόλη και μπάνιο στην παραλία μπροστά που θα δείτε και στις φωτογραφίες. Ο σταθμός των λεωφορείον  δεν λες ότι είναι και μέσα στην πόλη. Θέλει λίγο περπάτημα, όμως το κτέλ είναι κοντά σε κάποιες παραλίες της πόλης .



  Η ιστορία του Tivat ξεκινά από τους προϊστορικούς χρόνους και κατά την αρχαιότητα φαίνεται ότι υπήρχαν κάποιοι ελληνικοί και ρωμαϊκοί οικισμοί. Από το 1420 μέχρι το 1797 ήταν υπό ενετική κυριαρχία και μετά για πάνω από 100 έτη περνά σε Αυστριακή κυριαρχία. Το 1918 θα ενταχθεί στο βασίλειο των Σέρβων, Κροατών και Σλοβένων και μετέπειτα στην Γιουγκοσλαβία, ενώ στον Β παγκόσμιο πόλεμο (1941) θα πέσει στα χέρια των Γερμανών και Ιταλών μέχρι να έρθει ο Νοέμβριος του 1944 όπου και η πόλη θα απελευθερωθεί από Γιουγκοσλάβους παρτιζάνου.

Letnjikovac Buća

Letnjikovac Buća


  Αντί να γράψω εγώ για το τι μπορείτε να δείτε σε αυτή την πόλη, σκέφθηκα να βγάλω μια φωτογραφία τον χάρτη που μου έδωσαν και οι επιλογές δικές σας. 


Tivat

Tivat 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου