Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

Διήμερο στις Σπέτσες

 Και λίγο πριν φύγει το 2020 ,στην προσωπική μου ανασκόπηση της χρονιάς θυμήθηκα ότι δεν έχω αναρτήσει κάποια από τα ταξίδια μου που πραγματοποίησα μέσα στην χρονια που μας πέρασε, ταξίδια  εντός και εκτός Ελλάδας. 

Θα ξεκινήσω με το νησί  Σπέτσες. Ένας προορισμός με εύκολη πρόσβαση για τους Αθηναίους και για αυτούς που είναι εκεί γύρω, σε αντίθεση με εμένα που δεν είμαι δίπλα. Μετά από ένα τριήμερο στην Ύδρα αποφάσισα να κλείσω κι ένα διήμερο στις Σπέτσες. Ήταν 27 Ιουνίου ,μόλις είχαν ανοίξει κάποια ξενοδοχεία δειλά δειλά και δεν δυσκολεύτηκα να βρω δωμάτιο σε καλή τιμή. Η κίνηση ήταν λίγο πεσμένη στο νησί αλλά ήταν πολύ καλύτερα από την Ύδρα.Δεν ειχε πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους και μέσα σε δύο ημέρες γύρισα ένα μεγάλο μέρος του νησιού. Την πρώτη μέρα περπάτησα από την παραλία του Αγίου  Μάμα μέχρι  την παραλία  Ζωγερια.Εκανα στάσεις σε όλες τις παραλίες που συνάντησα στην διαδρομή μου και αυτή που μου άρεσε πιο πολύ  ήταν η παραλία Βρελος.

Την επόμενη μέρα ξεκίνησα με το λεωφορείο για τους Αγίους Αναργύρους. Από εκεί περπάτησα μέχρι την Αγία Παρασκευή και επιστροφή στους Αγίους Αναργύρους, πήγα στην σπηλιά του Μπεκιρη και από εκεί με το λεωφορείο για την παραλία Αγία Μαρίνα. Μετά στην παραλία Γαρύφαλος και επιστροφή στο ξενοδοχείο με τα πόδια φυσικά. 

Στο παρακάτω βίντεο θα πάρετε μια ιδέα από αυτά που είδα τις δύο ημέρες παραμονής μου στο νησί .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου