Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Διήμερο στόν Πόρο

  


  Ήταν το πρώτο σαββατοκύριακο του Ιουλίου όπου επισκέφθηκα τον Πόρο μετά από την επίσκεψη μου στις Σπέτσες, την Υδρα και το Πόρτο Χέλι τα οποία είναι εκεί γύρω και είναι εύκολη η πρόσβαση τους. Ο Πόρος είναι κοντά στην Αθήνα ,εγώ δεν είμαι Αθηναίος και ήταν η πρώτη φορά που επισκέφθηκα  το νησί. Είχα την τύχη να μην έχει παρα πολύ κόσμο λόγω της κατάστασης με τον ιό. Αυτό σίγουρα βοήθησε στο να περάσω καλά και να σχηματίσω μια πολύ θετική εικόνα για το νησί. Δυο ημέρες ήταν αρκετές για να γυρίσω το νησί και αν και δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το ενοικιαζόμενο δωμάτιο που είχα κάνει κράτηση, αυτό δεν επηρέασε την διαμονή μου και την διάθεση μου. 

   Χωρισα το νησί σε δυο πλευρές και  ξεκίνησα από την παραλία Ασκέλι που ήταν μπροστά μου και συνέχισα προς τις παραλίες Κανάλι, μικρό και μεγάλο Νεώριο, λιμανάκι της αγάπης, Ρώσικο ναύσταθμο, Γερολιμάνι και μετά μέσω ενός μονοπατιού έφτασα στον φάρο Ντάνα. Υπέροχη η διαδρομή και η θέα από το φάρο και αυτό ίσως που χάρηκα πιο πολύ ήταν ότι δεν συνάντησα άνθρωπο σε όλη την διαδρομή και ήμουν τελείος μόνος όταν έφθασα στον φάρο αλλα και σε όλη την ώρα που έκατσα εκεί. Γύρισα με τα πόδια πίσω ενώ ο ήλιος έδυε και κάπου εκεί πριν την παραλία κανάλι είχε κάτι ταβέρνες. Το βράδυ είχε έξοδο σε κάτι ωραία μαγαζάκια του Πόρου με πολύ ωραία μουσική και διασκέδαση.

   Την επόμενη μέρα έκανα τις βόλτες μου στον Πόρο για κάτι ψώνια και βόλτα στα μαγαζιά και μετά ανηφόρισα για το μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής και την παραλία Μοναστήρι. Νομίζω πως τα βασικά τα είδα και μάλιστα με μεγάλη άνεση χρόνου. Στο παρακάτω βίντεο να πάρετε μια ιδέα από τις ομορφιές του Πόρου.

  Για όσους θέλουν να με ακολουθήσουν στο instagram traveldiary544 και μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου στο Youtube για περισσότερα ταξιδιωτικά βίντεο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου